تقدیر مدیر معارف و قرآن صدا و سیما از مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد

یزدفردا "سرویس خبر: سید محمد باقرپیشنمازی مدیر شبکه معارف و قرآن صدا و سیما طی نامه ای به مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد از زحمات این اداره کل در برپایی همایش ایده پردازی قرآنی تشکر و قدردانی کرد.

در این نامه آمده است : دومین همایش و نشست صمیمی مدیران ، مربیان و اندیشمندان قرآنی که با حضور مدیران شبکه قرآن و معارف سیما ، جهت تبادل نظر واحد ایده های برتر قرآنی در قالب ایده پردازی قرآنی و به منظور کمی و کیفی برنامه های معارف این شبکه با استعانت از خداوند متعال و اهل بیت (ع) و همت بلند جنابعالی و همکارانتان میسر گردید.

لذا بر خود فرض می دانم که از جنابعالی و همه عزیزان که با خلوص نیت و به قصد جلب رضایت الهی و اهل بیت و قرآن کریم و نیز در راستای بهبود عملکرد برنامه سازی در این شبکه با ایده ها و نقطه نظرات کارشناسی راهگشای ما در این مسیر مقدس شدند تقدیر و تشکر نمود و از درگاه خداوند متعال برای شما و همکارانتان توفیقات روز افزون را مسئلت می نمایم.

همچنین سید جواد جعفری دبیر جشنواره بین المللی امام رضا با ارسال نامه ای درخصوص برگزاری باشکوه هشتمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد اعلام کرد: با عنایت به گزارش نماینده دبیرخانه دائمی جشنواره مبنی بر برگزاری مطلوب و با کیفیت جشنواره خوشنویسی رضوی بدین وسیله از همت والا و حسن تدبیر جنابعالی و کلیه همکاران محترمتان تشکر و امتنان می نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا